Zakázková výroba offroad doplňků
Speciální přední ramena, beadlock disky, pevnostní prahy, kryty podvozků, kardanové hřídele a další doplňky na míru Vašemu vozu...
- Doplňky a úpravy na míru Vašemu vozu
- Pevnostní prahy, kryty podvozku, alu boxy, střešní zahrádky, beadlock disky, pevnostní nárazníky a další....
- Neváhejte nás kontaktovat, rádi Vám doporučíme to nejlepší řešení s ohledem na Vaše požadavky a možnosti Vašeho 4x4
SPECIÁLNÍ PŘEDNÍ RAMENA pro 4" a 6" podvozkové sady Nissan Patrol
Montáž podvozkovových sad, které Váš vůz zvýší o více než 80 mm oproti sériovému provedení, obnáší mnoho drobných či větších úprav. Jednou z nich je vrácení předkloněné přední osy do původní polohy. Bez této úpravy se vůz při rychlosti nad 50km/h chová na silnici velmi špatně a ovládání, zejména při předjíždění, je velice nepřesné až nebezpečné.
Tento negativní efekt nevyřeší ani excentrické silentbloky předních ramen, které jsou pro sady do zvýšení o 60 mm a mají menší životnost než centrické. Ideálně ho neřeší ani tzv. "C" plechy, které uvedou nápravu do správné geometrie, ale dochází k extrémnímu zkrácení životnosti silentbloků předních ramen v rámu vozu, a to z důvodu jejich permanentního vyklonění i při jízdě po silnici. Ani nejrůznější individuální úpravy nejsou dobrým řešením. Příkladem je navařování snížených držáků ramen na rám vozu, kdy se jedná o úpravu nevratnou, kterou zároveň snížíte světlou výšku vozu.
4x4 EXPERT VÁM PROTO NABÍZÍ NOVÁ PŘEDNÍ RAMENA, SPECIÁLNĚ VYVINUTÁ PRO 4" a 6" PODVOZKY OME, IRONMAN a další, která zvednou Váš vůz O VÍCE NEŽ 80MM.
RAMENA 4x4 EXPERT MAJÍ TYTO PŘEDNOSTI A PARAMETRY:
- SPRÁVNÁ POLOHA PŘEDNÍ OSY
- VODOROVNÁ POLOHA VŮČI RÁMU VOZU
- MONTÁŽ DO SÉRIOVÝCH DRŽÁKŮ RÁMU I PŘEDNÍ OSY
- VYŠŠÍ PEVNOST PRO EXTRÉMNÍ POUŽITÍ
- VYUŽITÍ SÉRIOVÝCH SILENTBLOKŮ
- PÍSKOVÁNO A POVRCHOVĚ UPRAVENO PRÁŠKOVOU BARVOU DLE PŘÁNÍ ZÁKAZNÍKA
BEADLOCK DISKY - speciální ocelové disky v mnoha rozměrech
POKUD POUŽÍVÁTE PNEUMATIKY JAKO SUPER SWAMPER, SIMEX NEBO MAXXIS, měli byste vědět, že jejich geniální trakce spočívá v odolné konstrukci a možnosti využití velice nízkého tlaku. Kombinací těchto dvou parametrů dosáhneme mnohanásobně větší styčné plochy s terénem a rozložení váhy vozu. Při použití běžných disků a tlaku pod 1 atm je velice pravděpodobné, že odmáčknete pneumatiku od disku a máte zbytečný problém na expedici nebo časovou ztrátu na závodech.
POKUD POUŽIJETE BEADLOCKY 4x4 EXPERT, MŮŽETE SNÍŽIT TLAK V PNEUMATIKÁCH NA 0,3 ATM, využít tak na 100% jejich schopnosti, a přesto mít jistotu, že zůstanou na disku. Dosedací i krycí kotouč beadlocku je vyroben z 8 mm silné oceli, je centrován a vyvažován s diskem. Vyvážení disku s pneumatikou se provádí standardním způsobem. Proto je možné tyto speciální disky použít i pro běžný provoz na silnici ve vyšší rychlosti.
TYTO BEADLOCKY MŮŽETE MÍT JAK NOVÉ, TAK APLIKOVANÉ NA VAŠE PŮVODNÍ DISKY ve všech dostupných rozměrech a odstínech práškových barev.
CENA V PŘÍPADĚ APLIKACE NA VAŠE STARŠÍ DISKY již od 4 000,- Kč/ ks bez DPH.
CENA KOMPLETNÍCH NOVÝCH BEADLOCK DISKŮ v rozměru 15'' od 5 100,- Kč/ks bez DPH, v rozměru 16'' od 5 460,- Kč/ ks bez DPH, v obou variantách včetně 32 ks šroubů, podložek a matic v nerezovém provedení.
PEVNOSTNÍ OCELOVÉ PRAHY K OCHRANĚ VAŠEHO VOZU
Pevnostní prahy z ocelového profilu slouží jako ochrana Vašeho vozu při přejezdech nerovností nebo jako designový prvek, který dotvoří celkový terénní vzhled Vašeho 4x4.
Cena za jeden pár včetně povrchové úpravy dle typu a provedení od 13 000,- Kč bez DPH (povrchová úprava: pískování + zinkový základ + prášková barva komaxit).
ZESÍLENÍ PŘEDNÍ NÁPRAVY
- Zesílení tubusu přední osy u vozu Nissan Patrol Y60 a Y61. Krček, jako nejnamáhanější místo např. při skocích, je vyztužen shora i zdola a pro opravdu hrubé zacházení se, na přání zákazníka, dodělává ještě nárazník diferenciálu. Barevný nástřik aplikujeme i na koule, a to kvůli stíracím kroužkům, které pak na hladkém povrchu lépe těsní.
SPECIÁLNÍ PEVNOSTNÍ KARDANOVÉ HŘÍDELE
- Při použití zvýšených podvozků o více než 100 mm, tedy 4'' a 6'', dochází u vozů s krátkým rozvorem k nepříjemným vibracím kardanů, které ve většině případů končí zničením hřídele, nebo vážným poškozením diferenciálu.
- Po zaměření Vašeho podvozku Vám vyrobíme speciální pevnostní kardanový hřídel s dvojitým kloubem, který je určen do extrémních podmínek jak parametry, tak životností.
- Při jakémkoli poškození nebo opotřebení hřídele provádíme kompletní repase vč. dodání veškerých komponentů. Ceny kardanových hřídelí vyplývají z požadované konstrukce a materiálové náročnosti.
- Příkladem je zadní kardan na Nissan Patrol Y60 a Y61 pro 4‘‘ podvozek za 14 730,- Kč bez DPH.
ZESÍLENÉ KRYTY PODVOZKŮ - 8mm